Idag ska jag laga Under tians grönkålspasta. Har orimligt höga förväntningar
Äh. Inte alls nöjda. Får ge det en ny chans, men idag blev det tråkigt och torrt. Inte krämigt och gött.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag ska jag laga Under tians grönkålspasta. Har orimligt höga förväntningar
Fentimans är så god! Men dyr Har dock hittat en billigare på burk som är typ exakt lika god: Emdbräu ginger beer. Rekommenderas!Tacos med Fentimans Ginger beer till. Nu ikväll persimon, nötter, pepparkaksfudge och Habanero cola! Samt en hutt med hemgjord ingefärashot. Förkylning, be gone! Jag driver dig ur min kropp!
Vad kul! På systemet eller? Har inte hittat någon som mäter sig med Fentimans så det ska jag testa!Fentimans är så god! Men dyr Har dock hittat en billigare på burk som är typ exakt lika god: Emdbräu ginger beer. Rekommenderas!
Hade en liknande i veckan, ingen klagade i alla fall.Fisk- och räkgryta med saffran och fänkål. Pain riche och en riktigt vitlökig aioli till. Fråga till juryn: får man värma fisksoppa i lunchrummet på jobbet?
Hemköp! Den är möjligen något sötare än Fentimans, men har ännu mer ingefärsstyrka. Med någon tesked limejuice i är denVad kul! På systemet eller? Har inte hittat någon som mäter sig med Fentimans så det ska jag testa!
Ohhh tveksamt. Är det andra som gör det? Tycker dock inte att fisksoppa luktar lika mycket som bara fisk.Fisk- och räkgryta med saffran och fänkål. Pain riche och en riktigt vitlökig aioli till. Fråga till juryn: får man värma fisksoppa i lunchrummet på jobbet?
Ohhh tveksamt. Är det andra som gör det? Tycker dock inte att fisksoppa luktar lika mycket som bara fisk.
Ja verkligen!Tänker samma, typ fiskgratäng luktar mer än fisksoppa?