Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår kunde jag inte somna, låg och grubblade. Tror jag ska grunna med varm choklad (med kakao).Varm dryck är så trösterikt. Varm vit choklad och vit choklad till. Hela kostcirkeln vid tisdagsdepp.
Åååh är min favvomat! Har alltid varit.Spaghetti och köttfärssås. Världens tråkigaste mat, men ack så smidig.
Min mans också, han hade kunnat äta det flera dagar i veckan jag tycker inte illa om det, men jag tycker det är rätt trist mat.Åååh är min favvomat! Har alltid varit.
Så gott! Med en massa ost på, ibland med champinjoner i, ibland utan, har du testat ha i någon deciliter glögg?Min mans också, han hade kunnat äta det flera dagar i veckan jag tycker inte illa om det, men jag tycker det är rätt trist mat.
Nä, spännande med glögg! Rödvin har jag i ibland när vi har en öppen flaska hemma. Aldrig champinjoner pga äckligt (ja, jag är hopplöst kräsen )Så gott! Med en massa ost på, ibland med champinjoner i, ibland utan, har du testat ha i någon deciliter glögg?