Ugnsrostad blomkål, ugnsrostade kikärtor med vitlök och fänkålsfrön, tunt hyvlad gulbeta, röd quinoa och getost + lite honung och flingsalt on top = snabbt, enkelt och godare än många köpesallader! (även här för sent för fotodokumentation)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag diskuterar just vildsint med mig själv om jag ska äta vaniljkvarg med tinad passionsfrukt eller tomteglass till middag. Vi får väl se vem som vinner.
Vad är tomteglass?Jag diskuterar just vildsint med mig själv om jag ska äta vaniljkvarg med tinad passionsfrukt eller tomteglass till middag. Vi får väl se vem som vinner.
Vad är tomteglass?
Blev en specialare på Espresso House, Saffranskola med varm choklad och kaffe (enbart för att @strawberrysylt postade den i en annan tråd och den såg smarrig ut), apelsinjuice, saffransbulle och cheese melt med avokado.Ska göra undersökning på sjukhus och har inte fått äta ordentligt på nästan en vecka och bara druckit i två dagar. Fantiserar om allt gott jag ska äta ikväll.
Antingen köpepasta på världens godaste ställe med svamp och tryffelsås, eller indiskt?
Kan tänka mig att starta upp med en lyxshake..
Bannad! Av någon obegriplig anledning?Var är matexperten Petruska förresten?