Vädret är det rätta.Buffeljakt. Precis vad min måndag saknar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vädret är det rätta.Buffeljakt. Precis vad min måndag saknar
Gjorde den här igår fast med pressad potatis.
Vart rätt tråkig faktiskt. Inget jag kommer göra igen tyvärr
https://www.koket.se/bakad-torsk-me...Gv0XATYcMSaFISJQYi8BUuNDXWbe6MYXUz_kmsOXrQNOc
Allt för att få tag i den bästa buffelmozzarellan!Buffeljakt. Precis vad min måndag saknar
Det låter ju gott. Man kan inte piffa den med pepparrot och citron?
Bara gört!Vet ni, jag tror att jag har fått lite matlagningslust igen! Det har varit himla träligt ett tag, men nu känner jag lust igen - för ögonblicket vill jag laga en puttanesca
Hade pepparrot och citron till efter receptet men det räckte inte.
Vet ni, jag tror att jag har fått lite matlagningslust igen! Det har varit himla träligt ett tag, men nu känner jag lust igen - för ögonblicket vill jag laga en puttanesca
ÖKA
Jag förutsätter att kryddningen är lam för det mesta, det är mer en rekommendation om smaker än mått.
Once you lunchdessert you can’t stopI helgen har jag ätit pizzalunch på Saluhallen (örtmarinerad svamp på), kulglass till lunchdessert. Gnocchi med brynt salviasmör till middag. Och till söndagsmiddag en kycklinggryta med citron, färsk rosmarin, dijon, creme fraiche och sockerärter. Rött ris till.
Sjöfolket? Jag googlar!Heja!
Jag har bestämt mig för att åka och köpa fisk på Sjöfolket imorgon för inspiration.
Sjöfolket? Jag googlar!
Edit: aha, där! Kollade genast Skånetrafiken, men det var lite mastigt för oss för en dag
Jag blev väldigt sugen på en utflykt!De har snuskigt bra mat också, om man vill göra en utflykt.