Och/eller en bönsallad? Det gillar jag till lamm. (Kanske för att det påminner mig om en excentrisk fotograf i Paris som var vän med mina föräldrar när jag var barn.)Jag funderar på en grekisk sallad och ett gott bröd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och/eller en bönsallad? Det gillar jag till lamm. (Kanske för att det påminner mig om en excentrisk fotograf i Paris som var vän med mina föräldrar när jag var barn.)Jag funderar på en grekisk sallad och ett gott bröd?
Åh bara för det, jag åt ju på ett indiskt hak i Landskrona i veckan. (Kom på det nu när du skrev.)Vi åt indiskt på uteservering igår! Dock under grislampor Jag tog palak paneer. Och så drack vi billig öl till.
Exotiskt! Är det finska eller meänkieli?Kornrieska och Koskenlaskijaost till middag idag, det märks att sambon inte är hemma
Imorgon måste det dock tillverkas matlådor så då får det bli något med lite mer substans.
Exotiskt! Är det finska eller meänkieli?
Det är väl engelska, indisk sommar.
Igår parmesanchips och champagne (vilket ironiskt nog dracks för att fira min svågers säljande av en mycket speciell flaska whisky) vilket följdes av lax med nypotatis som hade gottat till sig i ugnen tillsammans med en massa citron, parmesan och diverse örter. Otroligt gott!
Ikväll blir det pizza à la PARTNER, igen. Denna gången testar han 72 timmars-jäsning vilket tydligen ska göra en väldigt stor skillnad jämfört med de vanliga 24. Jag nickar och låtsas att jag förstår, och ser fram emot att lägga getost och rödbetor på min.
Precis, men fran Nord Amerika och den hansyftar till "indianerna" (Indian Summer). Jag minns inte om det var nagot som Native Americans (Indianerna) beskrev och berattade for invandrarna nar de forst kom ... eller om det hade nagot att gora med Native Americans och nar det var mest lampligt att jaga; pa hosten nar det var varmt, fuktigt och lite "hazy".
Ja, jag googlade och det har med amerikanska ursprungsbefolkningen att göra, att det passade bra att gå på buffeljakt om det kom milt väder på hösten