Det har varit indiskkryddad linsröra/-gryta för hela slanten hela veckan känns det som - sambon gjorde ett storkok i måndags (men då åt vi köpepizza istället... ) och jag har ätit det i lunchlådan tisdag, onsdag och har med mig i dag, och så till middag i tisdags. I tisdags grovhackade jag även lite blomkål och stekte på i olja tills den fått ganska bra med färg. Toppade linsgrytan med den. Gott!
I går åt vi någon slags vegonuggets som hade sesamfrön i paneringen - vad själva nuggetarna innehöll kunde jag dock inte identifiera. Helt okej var de iaf. Till det en klassiker som jag inte ätit på hundra år: KINAMIX! En på jobbet har det titt som tätt i matlådan så jag har fått craving - hade helt glömt bort att det fanns.
I går åt vi någon slags vegonuggets som hade sesamfrön i paneringen - vad själva nuggetarna innehöll kunde jag dock inte identifiera. Helt okej var de iaf. Till det en klassiker som jag inte ätit på hundra år: KINAMIX! En på jobbet har det titt som tätt i matlådan så jag har fått craving - hade helt glömt bort att det fanns.