Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte 1,78 i minsta laget? MIN partner är 1,79. Det är ju nåt helt annat!Igår åt jag en väldigt god rökt skinka till keso till middag - men till kvällsfika med person på 1,78 blev det jordgubbar, honungsmelon och ett par skedar mango- och passionsfruktssorbet. Inte dumt, mina vänner, inte dumt.
Fick även massor av rabarber av en snäll kollega igår så nu jobbar jag på rabarberdricka.
Vad konstigt det blev med bilden nu, hoppas att det är OK
Är inte 1,78 i minsta laget? MIN partner är 1,79. Det är ju nåt helt annat!
UNDERBAR rabarberdricka! Berätta allt om den!
Är inte 1,78 i minsta laget? MIN partner är 1,79. Det är ju nåt helt annat!
UNDERBAR rabarberdricka! Berätta allt om den!
Kortisar.
Med vänlig hälsning, partner på 190 cm.
Det bådar gott för SKORKEN!Kortisar.
Med vänlig hälsning, partner på 190 cm.
Det bådar gott för SKORKEN!
191 vinner men du förlorar för det är ju orimligt att vara så lång och inte man / MVH under 1.60!Min är på 191! Jag är 180... Vinner vi?
Har ätit prinsesstårterester på eftermiddagsfikat. Alltid godare dag 2!
Heja dig! Du räddar det stackars BARNET från den vita drogen, alltså den bästa sortens MODER.Smygäter BARNETS lördagsgodis. GOD MOR.
Heja dig! Du räddar det stackars BARNET från den vita drogen, alltså den bästa sortens MODER.
(Hörde annars på radio att brunt kokain aldrig varit så billigt som nu så det kanske du ska köpa som kompensation? Det är ju inte lika farligt som den vita drogen samt en vettig investering på sikt om ni vill sälja av när marknaden vänder)
Heja dig! Du räddar det stackars BARNET från den vita drogen, alltså den bästa sortens MODER.
(Hörde annars på radio att brunt kokain aldrig varit så billigt som nu så det kanske du ska köpa som kompensation? Det är ju inte lika farligt som den vita drogen samt en vettig investering på sikt om ni vill sälja av när marknaden vänder)
Du kanske kan googla på jobbdatorn?! Sen får en ju också fundera på om sista förbrukningsdatum är långt senare än bäst före och om det i så fall blir en ekonomisk förlust om en behöver sänka priset?Funderar på hur långt bäst före-datum kokain har. Så att det inte blir dåligt innan det går att sälja igen.