Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färgglatt är det också! Bra jobbat!Jag körde på det alternativa temat ikväll, eklektiskt. För vad annat kan en kalla lösviktsgodis, med sin variation av sorter och smaker?
Det hade varit gott med svenska tacos och jordgubbar, men jag nöjde mig med diverse frysfynd typ mozzarella sticks, potatiskroketter och pannkaka.
Eklektisk, eller vad säger du, @Killaloe ?Mystisk matdag. En stor hög sötsaker till frukost på uteservering i Rom. Rätt ok pasta med tomat och mozzarella till lunch på flygplatsen i Rom, lite för tidig middag på flygplatsen i Prag: korv, brödkringla, riven pepparrot, senap och Urquell eller hur det nu stavas.
Kosmopolitisk, please.Eklektisk, eller vad säger du, @Killaloe ?
Självfallet. Polyglottiskt kosmopolitisk.Kosmopolitisk, please.
Självfallet. Polyglottiskt kosmopolitisk.
Ja, tjeckiska är kul. Slovakiska grejar jag en smula, men tjeckiska är svårare. Mina Pragminnen består mest av friterad eller stekt ost med tartarsås.Mycket polyglott, men jag lyckades inte beställa mat på tjeckiska i Prag. Köksitalienska är en sak, kökstjeckiska en HELT annan. Jösses vilket språk!
Jag önskar det fanns censur på Buke. Viss information borde inte vara tillåten.Räkfrosserester till lunch, ingen cider dock
Jag och en kollega tog en kort promenad till Malmö chokladfabrik och köpte billig andrasorteringschoklad, livsfarligt att jobba granne med det stället
Ska vi ignorera henne? Jag är krängt och upprörd.Jag önskar det fanns censur på Buke. Viss information borde inte vara tillåten.