Jag fyller 25, det är inte mycket till jubilar tyvärrBortsett från att du inte alls ser ut sådär; grattis!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fyller 25, det är inte mycket till jubilar tyvärrBortsett från att du inte alls ser ut sådär; grattis!
Jag fyller 25, det är inte mycket till jubilar tyvärr
Tack!
Det känns så, och jag måste faktiskt säga att det känns underbart.Å jo! 25 är åldern då allt bara blir bättre
Men sluta så gott! Jag håller för övrigt med @Petruska , två vore lagom.
Nu står det en rabarber och hallonpaj med vit choklad i ugnen som vi snart ska äta på vår miserabla balkong (alltså utsikten är fenomenal och kvällen är så fin - men det förtar lite av stämningen när balkongen är en lagringsplats för byggmaterial och skräp som inte kommit till tippen )
Bästa jordärtskockorna någonsin. De smakade tydligt saffran och var karamelliga i tonen utan att vara i närheten av brända och så hade de en tydlig, lite syrlig smak av kronärtskocka. Har mina smaklökar gått bananas eller brukar era jordärtskockor smaka såhär? Är jag full? Borde jag börja skriva om vin?
Planerar linguine med räkor, vitlök och chili.
Grattis! Jag glömmer alltid att du är så himla ung!Jag fyller 25, det är inte mycket till jubilar tyvärr
Tack!
Det där låter vansinnigt gott och lättlagat.Helskotta så gott!ovanstående plus Zest från en halv citron plus saften, en rejäl hög parmesan, en skvätt vin och salvia samt karamelliserad rödlök. En dunderhit, jag inhalerade maten i post-lunchhunger.
Någon, som jag vid tillfället bedömde som tillförlitlig, sa att det finns studier som visar att det liksom bara fortsätter bli bättre hela livet - att människor generellt rapporterar en ökande livskvalitet. Jag väljer att inte söka efter studier som motbevisar detta.Grattis! Jag glömmer alltid att du är så himla ung!
Hursomhelst så blir livet bättre från 25. Jag vet inte riktigt när det vänder tillbaka och börjar bli sämre igen.
Enligt Agnes Wold är väl det åldersspann som motsvarar klimakteriet kvinnans lyckligaste tid?Någon, som jag vid tillfället bedömde som tillförlitlig, sa att det finns studier som visar att det liksom bara fortsätter bli bättre hela livet - att människor generellt rapporterar en ökande livskvalitet. Jag väljer att inte söka efter studier som motbevisar detta.
Så tvärtemot all rimlighet ska jag önska mig en lång tid av övergångsbesvär?Enligt Agnes Wold är väl det åldersspann som motsvarar klimakteriet kvinnans lyckligaste tid?
(I den mån det stämmer på mig, beror det på att jag först nu har fattat vilken nytta man kan ha av lite ssri.)