Åh, en själsfrände. Själv funderar jag på broccoli med grönmögelost och pasta. Skulle kunna göra en rejäl gryta och ha att sleva ur. Om jag nu orkar sätta på mikron ...
Jag brukar äta popcorn till middag när jag är själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, en själsfrände. Själv funderar jag på broccoli med grönmögelost och pasta. Skulle kunna göra en rejäl gryta och ha att sleva ur. Om jag nu orkar sätta på mikron ...
Jag brukar äta popcorn till middag när jag är själv.
Jag har haft en mat-i-brödvecka. Eller på bröd. Också typisk ensammat! Smörgåsar och wraps och sånt. Semla. Subwaylunch en dag. Igår tog väninna och jag en lååång promenad på eftermiddagen och gick sedan hem till mig och lagade hamburgare, med något fantastiskt bacon och grejer. Det följde ju på temat det med!
Just nu håller jag på att laga köttfärssås med massor av rivna morötter som ska bli matlådor och antagligen även tidig middag då jag ska på bokcirkelträff i afton. Den tror jag inte att jag kan äta på eller i bröd, så kanske bryts trenden!
Funkar i pitabröd.Jag har haft en mat-i-brödvecka. Eller på bröd. Också typisk ensammat! Smörgåsar och wraps och sånt. Semla. Subwaylunch en dag. Igår tog väninna och jag en lååång promenad på eftermiddagen och gick sedan hem till mig och lagade hamburgare, med något fantastiskt bacon och grejer. Det följde ju på temat det med!
Just nu håller jag på att laga köttfärssås med massor av rivna morötter som ska bli matlådor och antagligen även tidig middag då jag ska på bokcirkelträff i afton. Den tror jag inte att jag kan äta på eller i bröd, så kanske bryts trenden!
Jag har hört rykten om att även köttfärssås går att stoppa in i en fralla om man så önskar.
Funkar i pitabröd.
Alltså, SÄGER hon så?En bit surdegsbröd som uppladdning för sushilunch med FAMILJEN och OÄRONEN.
Eftersom min ömma moder kommer har jag kravlat mig i ett par strumpbyxor "eftersom man aldrig vet om man blir påkörd och då vill man vara snyggt klädd".
Alltså, SÄGER hon så?
Min MAMMA säger så där om sig själv, om vikten av att ha civiliserade underkläder.Jajamen! Hon är Öm som få
Min moder menar ALLTID väl och är vansinnigt omtänksam, men är extremt klantig i sina formuleringar. Hon kan säga saker som får öronen att krulla sig, oftast rörande sina barns utseende. Vi är vana sedan födseln (och har en ljuvlig fader) men Partnern blev rätt chockad första gången.
I min släkt (framförallt min farmor) jobbar vi omvänt, typ såhär"eftersom man aldrig vet om man blir påkörd och då vill man vara snyggt klädd"
Det skulle kunna vara min mor du beskriver.Jajamen! Hon är Öm som få
Min moder menar ALLTID väl och är vansinnigt omtänksam, men är extremt klantig i sina formuleringar. Hon kan säga saker som får öronen att krulla sig, oftast rörande sina barns utseende. Vi är vana sedan födseln (och har en ljuvlig fader) men Partnern blev rätt chockad första gången.
Min MAMMA säger så där om sig själv, om vikten av att ha civiliserade underkläder.
Sina BARNS utseende omtalar hon ENBART i positiva termer, oavsett hur utspökad man är/var i olika åldersfaser.
Sann MORMORSKÄRLEK. Så rörande.Min Ömma Moder mötte mig med orden: men det var ju en rejäl KAGGE