med äggpyttipanna med ägg eller frasvåfflor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
med äggpyttipanna med ägg eller frasvåfflor?
med ägg
Alla var bra!Var det några bra sorter? Köpte några jag inte testat själv... Den källarlagrade alposten gillar jag skarpt.
Swacos? Är det typ skotska eller svenska tacos?När vi blir hungriga igen (sådär framåt midnatt eller nått) blir det swacos till middag och sedan choklad i soffan.
Swedish tacos! Jag gjorde misstaget att kalla det tacos en gång när jag hade en mexikansk vän på besök. Hon förklarade att det var så långt från tacos man kunde komma (typ), med sådant allvar i blicken att jag inte vågade annat än att uppfinna ordet swacos istället. Mucka inte med mexikanerna!Swacos? Är det typ skotska eller svenska tacos?
Låter himla klokt att hitta på ett eget ord för det! (Konstigt att det inte är genuint mexikanska tacos som äts i Sverige på fredagskvällarna alltså )Swedish tacos! Jag gjorde misstaget att kalla det tacos en gång när jag hade en mexikansk vän på besök. Hon förklarade att det var så långt från tacos man kunde komma (typ), med sådant allvar i blicken att jag inte vågade annat än att uppfinna ordet swacos istället. Mucka inte med mexikanerna!
Jättekonstigt!Låter himla klokt att hitta på ett eget ord för det! (Konstigt att det inte är genuint mexikanska tacos som äts i Sverige på fredagskvällarna alltså )
Jaaa! Alla vet väl att maten som serveras i Sverige ALLTID följer originalrecepten från ursprungsländerna?!Jättekonstigt
Blä.Har en mental och fysisk dipp igen så det är nog skorp-diet ett tag som väntar.