Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick tag på Ultuna Hav som är smaksatt med tång. Mycket god! Nog den bästa av Ultunas ostar. Passade jättefint ihop med flädergelé. En kompis hade gjort egen cashewnötsost med örter, god ihop med päron. Och så hade vi Jeezly som är den bästa veganska hårdosten, även om den inte är något att applådera på en ostbricka. Soprasasso 2013 till - förbaskat gott rödvin!Vill höra allt om osten sen! @Trani
Nästa gång vill jag prova den på knäckebröd med skivad färskpotatis, rädisor och gräslök.Åh vad kul att du fick tag på den @Trani Och recenserar! Vill också testa den.
Jag får dock inte äta mjölkprodukter. Så det blir guacamole-liknande jox med fetaost istället för guacamole som det ska vara och riven ost.
Vad är fetaost och riven ost om det inte är mjölkprodukter?
Samma här! Sambon håller på att laga, jag väntar med kurrande mage.Penne rigate, sojafärssås och tomatketchup.
Är inte all guacamole det? Det brukar väl vara mosad avocado, tomat, kryddor och sådant. Ingen ost eller annan mjölprodukt.Min guacamole är alltid vegansk