Du kan ju alltid skicka upp din bit till migJag är dock så filled up på den vid det här laget att jag nog kommer äta den vanliga på bröllopet @Killaloe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju alltid skicka upp din bit till migJag är dock så filled up på den vid det här laget att jag nog kommer äta den vanliga på bröllopet @Killaloe
Nähä?! Fjelldalen? Jag kommer definitivt vara där (letar upp din plats och sätter mig under bordet så du kan smyga ner tårtan (och mat för all del) till mig )Bröllopet är på ett slott utanför Halmstad, det är väl hyfsat nära dig @Killaloe
Nähä?! Fjelldalen? Jag kommer definitivt vara där (letar upp din plats och sätter mig under bordet så du kan smyga ner tårtan (och mat för all del) till mig )
Haha, jag bodde granne med det när jag läste på högskolan (bodde inneboende hos en vän till familjen). Har typ alltid drömt om att gifta mig där pga barndomsminnen och såååå fintJa precis där!
Blir trerätters och SEN tårta på det, jisses alltså. Ingen kommer märka om du är där och nallar
Alltså du anar inte hur avis jag är! Sova på slottet och allt!Nämen vilket sammanträffande! Nu ser jag ännu mer fram emot helgen
Ska sova på slottet dessutom
Har aldrig sovit på ett slott innan. Tänk om det finns spök-rustningarAlltså du anar inte hur avis jag är! Sova på slottet och allt!
Dom har ett spöke på slottet som du kan läsa om på deras sidaHar aldrig sovit på ett slott innan. Tänk om det finns spök-rustningar
Dom har ett spöke på slottet som du kan läsa om på deras sida
Så fin! Pannkakstårta är ju något av det härligaste som finns. Blir glad bara av att se dina bilder!I helgen (när jag firade min födelsedag, eftersom det var roligare att fira på en dag då jag ej jobbade) fick jag njuta av pannkakstårta
OBS: fyllde inte sju, även om tårtval kan signalera detta. Gillar bara pannkakor.
Säkert, spöken är svaga för tårtaHUUU! Nä vet du vad
Kanske går det att muta spöken med tårta...
Squashplättarna är super, gör dom ofta med olika tillbehör, både kött, fisk och skaldjur och som vegetariskt alternativ. Har delat ut receptet både till höger och vänster, alltid lika populärt.Squashplättar, Pommes Anna, turkisk yoghurt och körsbärstomater.