Tittar in i ditt kök, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nähä?! Fjelldalen? Jag kommer definitivt vara där (letar upp din plats och sätter mig under bordet så du kan smyga ner tårtan (och mat för all del) till mig :D )

Ja precis där!
Blir trerätters och SEN tårta på det, jisses alltså. Ingen kommer märka om du är där och nallar :idea:

Ja precis där!
Blir trerätters och SEN tårta på det, jisses alltså. Ingen kommer märka om du är där och nallar :idea:
Haha, jag bodde granne med det när jag läste på högskolan (bodde inneboende hos en vän till familjen). Har typ alltid drömt om att gifta mig där pga barndomsminnen och såååå fint :love:

Och det låter som om det kommer bli en helt fabulös tillställning :love:

I helgen (när jag firade min födelsedag, eftersom det var roligare att fira på en dag då jag ej jobbade) fick jag njuta av pannkakstårta :d
13256693_1681729775417389_1629659231_n.jpg

OBS: fyllde inte sju, även om tårtval kan signalera detta. Gillar bara pannkakor.
Så fin! Pannkakstårta är ju något av det härligaste som finns. Blir glad bara av att se dina bilder! :D

Grattis!

Jag var innom ICA idag och gick förbi disken med Ostkaka. Jag har inte ätit ostkaka på flera år och guess what? Jag köpte en och nu har ätit halva till lunch. Med hallonsylt! Det var yummy :d

Orkar inte ens tänka på något till middag, kanske bara lite saffransglass.:confused:

Jag åt upp det sista av den varmrökta regnbågen från Börtnan (har ju varit i Jämtland och jobbat nyligen och jag köper alltid med mig av den hem). Till den blev det en bit av svärmors tunnbröd, romsås samt lite blandade grönsaker. Jag är nöjd :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka