Kjamiz heter det.
Fan, du hann ändra.
Nu går jag och tittar på Masterchef Australia istället.
*Tröstkjamizar*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kjamiz heter det.
Fan, du hann ändra.
Nu går jag och tittar på Masterchef Australia istället.
Grattis! Visste inte att du var dräktig. Hoppas du mår bra efter valpningen. Har du förresten kollat så det är ordentligt med kalk i dina soppor? Så du inte får eklampsi!Men, är glad som en lärka ety min valp föddes inatt.
Grattis! Visste inte att du var dräktig. Hoppas du mår bra efter valpningen. Har du förresten kollat så det är ordentligt med kalk i dina soppor? Så du inte får eklampsi!
Men åh! Nio små BARN! En sådan rikedom! En sådan lycka! Verkligen något för din djupt kända moderlighet.Tack och lov var det inte jag som hade 9 stycken i magen
Men åh! Nio små BARN! En sådan rikedom! En sådan lycka! Verkligen något för din djupt kända moderlighet.
Det är rätt! Hur ska de kunna göra kloka val som vuxna om du som deras MOR inte vägleder dem med kärleksfull hand medan de är små?X,(,vch6g
Alla ska ha dubbelnamn och vara färgkoordinerade små söta rosa TÖSER (mammas lilla hjälpreda) och tuffa, starka blåklädda KILLAR! Jag är MOR, jag vet bäst! De får välja själva när de blir större!
Det är rätt! Hur ska de kunna göra kloka val som vuxna om du som deras MOR inte vägleder dem med kärleksfull hand medan de är små?
Väl talat!X,(,vch6g
Jo det är ju fantastiskt ibland (brödjunkie är mitt andranamn ) Så egentligen har jag inga problem med det någon gång ibland men hatar när det blir mackfrallor-kvalitet och när det pågår flera dagar i rad :/@Killaloe: Smörgåsar kan faktiskt vara helt ok och behöver verkligen inte vara onyttiga (dina lät jättegoda)
Jo det är ju fantastiskt ibland (brödjunkie är mitt andranamn ) Så egentligen har jag inga problem med det någon gång ibland men hatar när det blir mackfrallor-kvalitet och när det pågår flera dagar i rad :/
Men, idag är en ny dag osv.