Förutom jag, och jag kan mest bidra med en föreläsning om varför man ska låta bli att äta fisk.Du kommer inte att få några svar, alla har satt dig på bajsignore.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förutom jag, och jag kan mest bidra med en föreläsning om varför man ska låta bli att äta fisk.Du kommer inte att få några svar, alla har satt dig på bajsignore.
Akta dig så att vi inte ignorerar dig också.Förutom jag, och jag kan mest bidra med en föreläsning om varför man ska låta bli att äta fisk.
Kan tänka mig, magen får ju inte så mycket att jobba med. Hoppas det håller sig på överkomlig nivå för dig!
Du kommer inte att få några svar, alla har satt dig på bajsignore.
Jag stalkar dig. Får sluta med det nu.Nämen! Här skriver man en liten rad om avföring och vips kommer du!
Jag stalkar dig. Får sluta med det nu.
Du bara kommer in här och hotar folk hejvilt. Lagar du ens mat?Akta dig så att vi inte ignorerar dig också.
Dras till lukten?Nämen! Här skriver man en liten rad om avföring och vips kommer du!
Åh herregud! Jag har ETT fan och lyckas skrämma bort det
Har just ätit en linssoppa med potatis och purjolök. VV-recept.Du bara kommer in här och hotar folk hejvilt. Lagar du ens mat?
Du bara kommer in här och hotar folk hejvilt. Lagar du ens mat?
Har just ätit en linssoppa med potatis och purjolök. VV-recept.
Bra. För du vet att detta är tråden för de som lagar mat, här berättar vi positiva historier om matlagning och kommer inte med ifrågasättanden och jobbiga diskussioner.Har just ätit en linssoppa med potatis och purjolök. VV-recept.
Bra. För du vet att detta är tråden för de som lagar mat, här berättar vi positiva historier om matlagning och kommer inte med ifrågasättanden och jobbiga diskussioner.
Kjamiz heter det.Fast jag har kramp i magen av din kommentar
Och @Hyacinth s tarmrörelser kommer in var?
Ok, man måste få redovisa motgångar också. Så att vi kan stötta och ge *cyberkramar*.Och @Hyacinth s tarmrörelser kommer in var?
Pratar vi fortfarande mag- och tarmproblem?Tror det kan bli riktigt bra, kräma i ordentligt med limen bara så blir det inte jolmigt @Hyacinth