Tema råbiff kommer att bli mycket svårt att etablera i min närmiljö. Det är bara jag och min ena svärfar som äter det, och han bor i Frankrike.Är temat råbiff är jag nästan glad för min påsdiet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tema råbiff kommer att bli mycket svårt att etablera i min närmiljö. Det är bara jag och min ena svärfar som äter det, och han bor i Frankrike.Är temat råbiff är jag nästan glad för min påsdiet
Jag tänkte att det med dagens uppskruvade köttkonsumtion (plus dieter som lchf) så verkar det inte orimligt om råbiff ingår i raw food. Jag vet inte riktigt vad raw food är.
Jag gillar råbiff, så inte mig emot!
Är temat råbiff är jag nästan glad för min påsdiet
Låter väldigt jobbigt.Jag önskar verkligen jag kunde äta mer baljväxter med det går bara inte. Fibrer är inte lika illa men när det gäller bröd mår magen faktiskt bäst av vitt bröd även om mörkt/fiberbröd fungerar i mindre mängd. Kålväxter i rå form är bara att glömma men tillagade funkar de i liten mängd.
Låter väldigt jobbigt.
Själv äter jag ju ganska lite kött, och är lite bubbligt gurkig i magen nu efter en vecka i Istanbul där det blivit betydligt mer kött än vanligt.
Usch, det där verkar förfärligt! Min mage är såklart inte i närheten av så ömtålig som din, men den föredrar till mitt stora förtret långt mindre fibrer än vad jag utsätter den för. Laktos är enkelt att undvika, men grova grönsaker och baljväxter, som jag är tillsagd att avstå från i möjligaste mån, klarar jag mig inte utan(förstår att mitt magtrubbel är på en helt annan nivå än ditt, eftersom jag kan göra såhär).Jag önskar verkligen jag kunde äta mer baljväxter med det går bara inte. Fibrer är inte lika illa men när det gäller bröd mår magen faktiskt bäst av vitt bröd även om mörkt/fiberbröd fungerar i mindre mängd. Kålväxter i rå form är bara att glömma men tillagade funkar de i liten mängd.
Är det nu jag ska introducera dig för pm-funktionen här på sidan?@Trani du som intresserade dig för min tarmfunktion, vill du ha en uppdatering ?
Du behöver inte fråga!@Trani du som intresserade dig för min tarmfunktion, vill du ha en uppdatering ?
Du behöver inte fråga!
Är det nu jag ska introducera dig för pm-funktionen här på sidan?
Kan tänka mig, magen får ju inte så mycket att jobba med. Hoppas det håller sig på överkomlig nivå för dig!Jag kan meddela att man blir oväntat hård i magen av att leva på flytande föda
Du kommer inte att få några svar, alla har satt dig på bajsignore.Jag har svindyr isländsk kallrökt röding i kylen, tror ni man kan göra en kräm på smörbönor till med lime, lite chili och salt till? Sen tänkte jag ha med ramslök på nåt vänster, och sötpotatis med hackade salta mandlar till. Blir det för jolmigt?