Hummer, havskräftor, spindelkrabba, ostron, räkor. Lite aioli och vitlöksbröd till, och en halv citron att droppa över. Mmmmmmmmmm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citronrostade rotfrukter, svampmajonnäs, rödlök & lingonpickles.
Nu ska jag på After Work, men det blir nog bara te och ostfralla för mig.
Inte fiskrom eller?Idag blir det pullad kyckling i stekpåse. Vi gjorde det i påskas när jag var hos särbon och jag tyckte det blev så vansinnigt gott. Han är på väg hit för vidare transport till jobb och han ville gärna ha kyckling.
I stekpåsen kommer det att vara vitt vin, kycklingfond, rom, rödlök, chili (jag tror det får bli Burmese Amber Nectar), äppelvinäger, svartpeppar och en liten dutt honung.
Inte fiskrom eller?
Din ståndaktighet är imponerande och middagen ikväll låter lovande(för övriga, dårå).Jag har varit på middag, de andra åt pasta med massa goda saker och rödvin, jag en påssoppa.
Lite ynk, men jag mår bra och har gått ner 4 kilo varav hälften troligen är vätska. Jag är fortsatt positiv. BARNET ska iväg med en av mina vänner på Tekniska Museet, jag ska städa. Sen blir det gemensam middag med kyckling, matbanan, mangosalsa och kokosris.
Din ståndaktighet är imponerande och middagen ikväll låter lovande(för övriga, dårå).