Kan jag inte skicka med honom en lapp till terapeuten om vad jag vill ha korrigerat?Sant. Men du kanske bör vara med för att påpeka var hans kommunikation brister?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag inte skicka med honom en lapp till terapeuten om vad jag vill ha korrigerat?Sant. Men du kanske bör vara med för att påpeka var hans kommunikation brister?
Zappa honom.Kan jag inte skicka med honom en lapp till terapeuten om vad jag vill ha korrigerat?
JAG styr helt enkelt terapin med hjälp av en webkamera och en zapapp!Zappa honom.
(Tråden om ilandsmänniskan)
För att kontrollera vad han säger såklart Du vill ju inte att han ska säga fel saker liksom och lägga över skuld på dig?! (Men det går ju att lösa medelst webkamera och zappande som du ju redan kommit fram till )(I alla fall han med sin, frågan är varför jag måste gå med?)
Vilket jäkla oskick med kakorna! Jag är djupt imponerad av att du klarar att baka och inte ligger på golvet och gråter.Jag bakar 85456534564 stycken drömmar till skolan.
Tydligen är det tradition att klassen ska baka (alla 23) och sen sälja tillbaka kakorna till föräldrarna.
Så himla FINT
Är försvagad av pulver och orkar inte protestera.
Ikväll får resten av FLOCKEN äta rester, den som har andra önskemål blir obönhörligt zappad.
Imorgon vill BARNET ha tacos, jag planerar att göra en smörgåstårtetaco. Ska ju ändå inte äta den
Och nej, @mandalaki , ingen leverpastej.
Vänta bara tills hon får sälja dem till sina kollegor och sedan dessutom måste FÖLJA MED på kanothajk i fyra dagar med alla de 23 barnen.Vilket jäkla oskick med kakorna! Jag är djupt imponerad av att du klarar att baka och inte ligger på golvet och gråter.
Vänta bara tills hon får sälja dem till sina kollegor och sedan dessutom måste FÖLJA MED på kanothajk i fyra dagar med alla de 23 barnen.
När du följer med som förälder måste du dölja att du inte gillar t-sprit, tvestjärtar och svenskt väder. Samt bada under glada rop och organisera brännbollsmatcher och poängpromenader. Du kommer att finna ditt sanna jag! Innerst inne är du scoutledare!Gode Gud... Tack och lov är de 6 år, så de ska nog till Skansen eller nåt. Aldrig mer kanothajk. Jag hatade det. Allt smakade t-sprit, det var tvestjärtar i tältet och jag frös som en gnu.
När du följer med som förälder måste du dölja att du inte gillar t-sprit, tvestjärtar och svenskt väder. Samt bada under glada rop och organisera brännbollsmatcher och poängpromenader. Du kommer att finna ditt sanna jag! Innerst inne är du scoutledare!