Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar att jag måste utsätta mig för MER päronestersmör?Alltså det finns bara en äkta Päronbåge och det är den man köper på Konditori Katarina om jag förstått @Mineur rätt. Så var det inte den så var det inte the päronbåge.
JA! Nästa gång jag kommer neråt kräver jag smörkräm med päronester och jag vägrar fika på egen handDu menar att jag måste utsätta mig för MER päronestersmör?
Det måste ju vara jätteenkelt. Tre formfranskaskivor på varann, leverpastej mellan de två första, räkost på tub i nästa lager. Ingen SKINKROS men istället kan man spritsa med en tub skinkost ovanpå. Kör!Jag funderar på om man kan göra en moderniserad vardagsvariant på något sätt.
Du är med på utmaningen alltså? Härligt!Det måste ju vara jätteenkelt. Tre formfranskaskivor på varann, leverpastej mellan de två första, räkost på tub i nästa lager. Ingen SKINKROS men istället kan man spritsa med en tub skinkost ovanpå. Kör!
Nä, jag äter inte smörgåstårta!Du är med på utmaningen alltså? Härligt!
Det där låter så äckligt att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägenDet måste ju vara jätteenkelt. Tre formfranskaskivor på varann, leverpastej mellan de två första, räkost på tub i nästa lager. Ingen SKINKROS men istället kan man spritsa med en tub skinkost ovanpå. Kör!
Nä, smörgåstårta får ju lätt den effektenDet där låter så äckligt att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen
Det låter OTROLIGT äckligt!
@Anna Du är ju inte klok!
Parterapi?Planen var att min partner medelst tankeläsning skulle fatta att jag behövde en (god) pizza, samt hämta en sådan åt mig. Men inte då!
@Anna Du är ju inte klok!
Jag är rädd för att det behövs. Vi behöver ju uppenbarligen arbeta med vår kommunikation. (I alla fall han med sin, frågan är varför jag måste gå med?)Parterapi?
Jag är rädd för att det behövs. Vi behöver ju uppenbarligen arbeta med vår kommunikation. (I alla fall han med sin, frågan är varför jag måste gå med?)