Fan. Hatar sådana här stunder när man tror att man har kommit på något nytt och så är man bara trög.Tunnbrödrulle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan. Hatar sådana här stunder när man tror att man har kommit på något nytt och så är man bara trög.Tunnbrödrulle?
Jag vet. Så surt.Fan. Hatar sådana här stunder när man tror att man har kommit på något nytt och så är man bara trög.
Jag började fundera på vilket bröd som kunde vara lämpligt att rulla till rulltårta och - där var den, tunnbrödsrullen.Fan. Hatar sådana här stunder när man tror att man har kommit på något nytt och så är man bara trög.
JA! Om du äter två och staplar dem på varandra.Om jag äter macka på Scandwich till lunch imorgon, räknas det som en smörgåstårta då...?
JA! Om du äter två och staplar dem på varandra.
Jag susade iväg åt libabröd med starkt kryddad linsfyllning och kände mig så jädrans nyskapande.Jag började fundera på vilket bröd som kunde vara lämpligt att rulla till rulltårta och - där var den, tunnbrödsrullen.
Det låter förtrollande. http://mormors.se/Produkt-103-P%E4ronb%E5ge.htmlJag har förresten kanske ätit en päronbåge idag. Det var inte alls gott och smakade päronester i smör. Låter som det som du beskrev, @Mineur ?
Åh, eller vet du, vad tror du om att lägga kikärtsbollar, grönsaker och blandad sås i ett libabröd?Jag susade iväg åt libabröd med starkt kryddad linsfyllning och kände mig så jädrans nyskapande.
Hm, det tycks finnas två kakor/bakelser(?) som består av smör, päronester och äcklig choklad. Toppen.Det låter förtrollande. http://mormors.se/Produkt-103-P%E4ronb%E5ge.html
Vi har gjort en fantastisk "rulltårta" några gånger på sötpotatis som kaka och med en örtig färskoströra som fyllning. Fantastiskt gott.Kanske en rulltårtevariant? Det vore faktiskt intressant! Som jättestora rullsnittar.
Jag dör!Åh, eller vet du, vad tror du om att lägga kikärtsbollar, grönsaker och blandad sås i ett libabröd?
Berätta mer! Hur gör du med sötpotatisen?Vi har gjort en fantastisk "rulltårta" några gånger på sötpotatis som kaka och med en örtig färskoströra som fyllning. Fantastiskt gott.
Gör som jag, överlåt tänkandet åt MÄNNEN. Det blir så lätt bekymmersrynkor om vi tänker för mycket och det vill vi ju inte!Jag dör!
Tror att jag ska försöka låta bli att tänka mer idag.
Det är det jag brukar göra men nu är Mannen ute och svirar någonstans så jag sitter ensam hemma och är helt handfallen.Gör som jag, överlåt tänkandet åt MÄNNEN. Det blir så lätt bekymmersrynkor om vi tänker för mycket och det vill vi ju inte!
Har Mannen inte lämnat någon typ av regelbok eller gett dig uttalade riktlinjer? va dåligt!Det är det jag brukar göra men nu är Mannen ute och svirar någonstans så jag sitter ensam hemma och är helt handfallen.
Äsch, han vet att min tillvaro ändå saknar mening när jag inte är med honom.Har Mannen inte lämnat någon typ av regelbok eller gett dig uttalade riktlinjer? va dåligt!
Såhär gör jag med sötpotatisen
https://www.coop.se/Recept--mat/Recept/s/soetpotatisrulle-med-faerskostkraem/