Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nya skor är en lysande anledning att firaLätt middag; sallad på vad kylskåpet kunde erbjuda, coleslaw, finstrimlad svartkål, yoghurtbollar. Ett glas rött för jag överlevde ett träningspass och har köpt nya fina vårskor
Gör du dansk eller svensk?Remouladsås är sjukt gott! Färdig på flaska är gott men vi gör ofta egen (nåt recept från Ica).
Gör du dansk eller svensk?
Konferens. Middag på kvällen vilket blev några skedar hummersoppa (GOD), lite röding (medioker) och 4 satans hallon.
Nu ska jag festa loss på en påse soppa tror jag.
Min övertygelse sedan barndomen är att dansk remoulad är god, gul och innehåller mycket små bitar av vaddetnukanvara. Svensk remoulad är vit, äcklig och innehåller större bitar av skrämmande inlagda saker.Jag vet inte vad skillnaden är
Jag gör remouladsås på hackad inlagd gurka, dito kapris, salt, peppar och yoghurt samt citron, en liten klutt majonäs att binda ihop den med.
Vet inte ens om det är en remouladsås egentligen
Den har blivit såhär med åren och är en höjdare till panerad fisk.
Min övertygelse sedan barndomen är att dansk remoulad är god, gul och innehåller mycket små bitar av vaddetnukanvara. Svensk remoulad är vit, äcklig och innehåller större bitar av skrämmande inlagda saker.
Precis! Med illgul curry på det smaklösa danska viset!Jag älskar inlagda saker mer ättika och vinäger für alle! Kan det picklas är det bra.
Sån där gul sörja med typ gurkmeja och curry i ätes icke.
Men jag gillar dig ändå. Bara lite mindre.
Svensk remouladsås, vad är det? Den vi gör innehåller majonnäs, créme fraiche, bostongurka och curry. Ev något mer.Gör du dansk eller svensk?
Svensk remouladsås, vad är det? Den vi gör innehåller majonnäs, créme fraiche, bostongurka och curry. Ev något mer.
Skrev det här imorse men det gick inte iväg. Men nu vet jag!
Du orkar alltså laga riktig mat samtidigt som du själv går på pulver och sågspån?Potatispurjolökssoppa till frukost vid 7, helt okej. Känns så bra att jag var duktig igår, och jag känner mig pigg och nöjd. Ikväll ska jag laga en curry åt FAMILJEN så de får något riktigt gott!
Du orkar alltså laga riktig mat samtidigt som du själv går på pulver och sågspån?