Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det kål på den? (Ska dit och testa oavsett!)De har en vegansk macka också @Trani
Tyvärr inte! Såg förresten nu att de höjt prisen med en tiaÄr det kål på den? (Ska dit och testa oavsett!)
Tyvärr inte!
Du kanske kan be om en specialare..?
Vet inte om jag vågar det på ett så hippt ställe. Har dåliga erfarenheter av skäggiga kockars reaktion på min begäran att ändra i menyn ("This is a concept restaurang! Yada yada " osv)Du kanske kan be om en specialare..?
Jag lunchar i Malmö imorgon och funderade just på om jag skulle be dig om tips på lämpligt ställe, men nu blev jag väldigt sugen på att satsa på Scandwich. Allt sedan @Killaloe länkade till dem har jag varit sugen på Call me Kål-mackan. Annars kanske vi får boka in en dejt där någon dag och äta oss vidare genom sortimentet? Och dra med oss den där @Trani !Det är fantastiskt! Har nog en bild i telefonen nånstans på Call me Kål-mackan, ska leta. Jag går gärna dit med KÅLtrast och testar nästa sort på tur
Det blev hel kyckling i ugn med rostade rotsaker och ett glas vitt vin. Jag blir lika besviken varje gång. Trots att jag trycker ner mängder med örter, vitlök, chili och dylikt under skinnet så smakar den stackars kycklingen inte så mycket. Vad gör jag för fel?
Jag vill även ha tips på några roliga röror som inte är feta och jolmiga som kan piffa upp en rätt som den ovan.
Jag lunchar i Malmö imorgon och funderade just på om jag skulle be dig om tips på lämpligt ställe, men nu blev jag väldigt sugen på att satsa på Scandwich. Allt sedan @Killaloe länkade till dem har jag varit sugen på Call me Kål-mackan. Annars kanske vi får boka in en dejt där någon dag och äta oss vidare genom sortimentet? Och dra med oss den där @Trani !
Ja, låt oss styra upp en buke-mat-dejt!Ja gå dit!
Åh det vore SÅ trevligt med buke-mat-dejt nån gång framöver.
Hm, eller också gör du en sushismörgåstårta. Noriark som bröd och lager av ris med en fyllning av allt från avokado till tofu, alger, gari och så vidare. Toppad med wasabimajonnäs och annat smaskigt.Jag röstar på ristema eftersom jag "råkar" ha en sushi-lagar-kväll inplanerad på fredag