Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag blev inte alls så förtjust och eftersom den bara säljs i jättebit slutade det med att vi rev ner det mesta och stoppade i frysen (svinbra, iofs, den hamnar på allt möjligt). Men om den är en hushållsost är det kanske inte konstigt att vi blev besvikna, vi väntade oss mer smak!På tal om OST, så vill jag ännu en gång, slå ett slag för ICAs hushållsost Folke! Sinnessjukt god både på mackan och som tilltugg, blivit helt beroende! Enda osten vi köper numera.
Det LÅTER för mig som ost min unge hade gillat som liten. Med sin handstil skrev han SMAKLÖS OST på inköpslistan.På tal om OST, så vill jag ännu en gång, slå ett slag för ICAs hushållsost Folke! Sinnessjukt god både på mackan och som tilltugg, blivit helt beroende! Enda osten vi köper numera.
Vad är kletet i mitten? Och vad är den sotade osten för något?Och startar med lite ost!
Kletet är grön tomatmarmelad. Den sotade måste ha varit en färskost. Presentationen blev som den blev för jag lyckades inte få fram att jag förstår köksitalienska.Vad är kletet i mitten? Och vad är den sotade osten för något?
Och jag blev inte alls så förtjust och eftersom den bara säljs i jättebit slutade det med att vi rev ner det mesta och stoppade i frysen (svinbra, iofs, den hamnar på allt möjligt). Men om den är en hushållsost är det kanske inte konstigt att vi blev besvikna, vi väntade oss mer smak!
Det LÅTER för mig som ost min unge hade gillat som liten. Med sin handstil skrev han SMAKLÖS OST på inköpslistan.
Och jag var så hungrig att det var gott. Och redan slut.Eftersom jag inte orkar ta bild kan ni föreställa er den fabulösa middag jag i skrivande stund äter: Gröna ärtor, kidneybönor och paprika rört i en kastrull med en fetaoststump och ett ägg. Utsökt avsmakat med flingsalt, nymalen svartpeppar och olivolja.
FABULÖST!Eftersom jag inte orkar ta bild kan ni föreställa er den fabulösa middag jag i skrivande stund äter: Gröna ärtor, kidneybönor och paprika rört i en kastrull med en fetaoststump och ett ägg. Utsökt avsmakat med flingsalt, nymalen svartpeppar och olivolja.
Jag kommer, pga trådstarten, bojkotta den här tråden och ev sätta dig på ignore @Petruska!
Om ni inte är snälla lägger jag upp bilder på FLYGPLANSMATEN på lördag. Då kommer ni att tappa aptiten allihop!Ja hon börjar bli för odräglig. Flintastek fram till jul är det som gäller för att avgifta henne.
Själv had ejag tänkt fotografera mina färska räkor, men oj, de råkade ta slut innan jag hittade mobilen ...
Ja hon börjar bli för odräglig. Flintastek fram till jul är det som gäller för att avgifta henne.
Själv had ejag tänkt fotografera mina färska räkor, men oj, de råkade ta slut innan jag hittade mobilen ...