Tittar in i ditt kök, 17

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Koltrast
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 84 282
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag testat veganglassen. Den grådassiga sörjan som föreställde pistageglass var möjligtvis pudrad med hasselnöt, mangovarianten smakade mest parfym.

Äter korvrester. Inte särskilt gott, men det ska ju ätas :P Måste dra ner lite på matkostnaderna och äta upp det som finns. Det är ändå inte vidrigt. Dessutom ska jag på läsresa till Kalmar i tre dagar och då räknar jag med att vi äter god mat på restaurang. Någon som har några heta tips?

Igår åt jag frukostbuffé på condecco. Klart bättre än väntat, men fick hålla igen då lunchen var planerad tre timmar senare.

Sen blev det lunch på Varbergs kusthotell. En helt ok (men för dyr!) burgare och en riktigt bra créme brule till efterrätt :d

Kvällsmat blev fil och müsli, och godis som snälla @Killaloe hade med sig till mitt trötta jag!

Är i Göteborg några dagar nu på min långsamma färd tillbaka mot Skåne. Mazarinfika hos en kompis, sedan stark papaya/kycklingrätt på Moon Thai följt av gindrinkar på Steampunk bar. Kardemummagin! Jättegott!
Steampunk är ett himla trevligt ställe tycker jag! Älskar liksom hela idén samt miljön och att dom har vettiga alkoholfria drinkar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: Liten
·
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: Snubbelfot
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med... 53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
52 626
Senast: bumpo
·
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver... 2
Svar
37
· Visningar
2 161
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar