Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att du och jag är lite för gamla för att fullt ut förstå den desserten.Låter ljuvligt, förutom efterrätten, fast skulle tacka jag till bubbligt dessertvin.
Fel. Ni har sett för lite Masterchef för att fullt ut förstå den.Jag tror att du och jag är lite för gamla för att fullt ut förstå den desserten.
Hade middagsgäster igår.
Förrätt: Rösti på potatis & västerbottenost med rom, lokalt fiskade räkor, rödlök, creme fraiche & dill. Prosecco.
Huvudrätt: Boeuf bourguignon & mandelpotatis mos. Rödvin.
Efterrätt: Popcornglass, brownie, salt kolasås & popcorncrumble. Bubbligt dessertvin.
Sååå jävla gott (fuck jante osv).
Åh, hade inte tackat nej till en sån midfagsbjdning Eller vad säger @Killaloe ska vi våldgästa?Hade middagsgäster igår.
Förrätt: Rösti på potatis & västerbottenost med rom, lokalt fiskade räkor, rödlök, creme fraiche & dill. Prosecco.
Huvudrätt: Boeuf bourguignon & mandelpotatis mos. Rödvin.
Efterrätt: Popcornglass, brownie, salt kolasås & popcorncrumble. Bubbligt dessertvin.
Sååå jävla gott (fuck jante osv).
Jag har ALDRIG sett Masterchef!
Inte jag heller.Jag har ALDRIG sett Masterchef!
Åh, hade inte tackat nej till en sån midfagsbjdning Eller vad säger @Killaloe ska vi våldgästa?
Midfag? Det var en ny läggning.
Det är den man får efter Lynchen i Malmö
Så är vi två som har lite problem med stavningenMin stavning slår nya rekord idag
Så är vi två som har lite problem med stavningen
Men ja, jag tycker absolut att @Sleepan kan laga mat till oss - eller kanske kan du anlita henne som kock till kalaset?
Jag gör mitt bästa för att undvika just fiskgjusar kör mer på fisksorter nu som @VLMF brukar uppmärksammaJag tycker dock att det varit lite lite fiskgjusar på sistone. Har du skaffat ny telefon eller har du dresserat T9:an?
Vad det blir vet jag inte, men det låter gott!Om man kokar något halvkilo plommon ett tag, så de reducerar något, och sedan blandar ner halva med pistaschnötter och kokar ett tag till, tror ni att det blir marmelad då?
Det ska gå att ha som smörgåspålägg, annars räknas det som misslyckat.Vad det blir vet jag inte, men det låter gott!
Servera som dessert med vispad grädde o havreflarn. Rör i lite körsbärsvin före servering.Det ska gå att ha som smörgåspålägg, annars räknas det som misslyckat.