Titta vad dotter köpt..liten goding!

movi

Trådstartare
Ja,min 23-åriga dotter var iväg och köpte en valpis,och jag måste bara visa bilder på sötingen!
22260150.jpg

22260149.jpg

22260148.jpg

Sv: Titta vad dotter köpt..liten goding!

En blandis,och ena rasen kan jag stava till,men jag fixar nog inte den andra..
Lhasa Apso/Shitszu,om det är felstavat,så går det nog att läsa ut raserna,hoppas jag!

Lhasa Apso/Shitszu,om det är felstavat,så går det nog att läsa ut raserna,hoppas jag!

Nästan rättstavat :laugh: Shih tzu stavas det men man förstod ändå vilken ras det var (har haft en sådan fast svart) :D

22260148.jpg
[/QUOTE]
Men är den verklig!
3d-souffle-coeur.gif

Sådär såg min kille ut när han var liten fast mörkare tecken och lite mer mörkt där hon är som vitast. Grymt fin liten en.

Ja,den är helt verklig,jag har känt hjärthjud,och den springer,ja nästan,trillar mest omkull..benen hinner inte med,ja ben och ben..
Blev enorm skillnad på min 43kilos klump,och denna lilla nalle,på jag kan gissa runt kilot..
Min klump blev nästan lite rädd för denna varelse..

Ja,den är helt verklig,jag har känt hjärthjud,och den springer,ja nästan,trillar mest omkull..benen hinner inte med,ja ben och ben...

Annars kunde jag svurit på att ni köpt den i leksaksaffären och den går på batteri.

Hur söt som helst:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 473
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 490
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka