Tiscali+spray

kingkong

Trådstartare
Tiscali har ju gått ihop med spray- inget konstigt med det, men nu funkar ju inte mitt e-postprogram längere microsoft outlook.
Är det nån som vet hur jag ska göra för att få mina mail till microsoft outlook istället för att de vidarebefodras till spraymailen??
Har försökt å ändra kontoinställningarna men det misslyckas hela tiden hjääääääälp
 
Sv: Tiscali+spray

Har du inte läst informationen Tiscali har sänt ut i flera omgångar ?? Från och med 1 mars går all epost till SPRAY. www.spray.se så dina mail finns i sprays inbox...ditt användarnamn samt lösenord är densamma som du har hos Tiscali...Detta har Tiscali meddelat minst 3 ggr både via mail och vanlig post....din epost kommer EJ att kunna hamna i din outlook längre...så är det bara. Efter 31 mars upphör även Tiscaliadressen att gälla, då är det spray för hela slanten.
 
Senast ändrad:
Sv: Tiscali+spray

jo jag har fått infon, men den hade jag ju på outlooks inkorg, så i helgen hade jag en kompis som uppgraderade op.systemet, därmed försvann all info om det utan att jag tänkte på det:(
Men vafan kan jag inte göra ettt nytt konto själv då till min outlook??
 
Sv: Tiscali+spray

Därför att Tiscali inte tillåter det ;-)..Nä, skämt å sido...dom håller ju på bli en enhet med spray så det kan ju liksom inte vara 2 olika epostkonton ute i sajbern antar jag...Dom måste väl enas om nåt..och i och med det är spray så är det väl naturligt att det hamnar hos just spray.
 
Sv: Tiscali+spray

Om du går in på din nya Spraymail på nätet och sen klickar på Inställningar | Outlook-access | POP3-inställningar så hittar du info om hur du får ner din Spray till epostprogrammet.
Tänk på att SMTP (utgående) servern är den som din Internetleverantör har (tex. Telia = smtprelay1.telia.com).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 861
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 865
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp