Murray

Trådstartare
Har du några tips hur jag kan få min kräsna häst att äta lite mer på tävling? Eller annars också. Försökt att hitta sådan man han tycker om, men det är inte så lätt. Han tycker inte om sådant som är sött, t.ex. socker, betfor, melass. Fri tillgång till höoch hösilage.
Tips? :confused:

Sv: Tips..

Räcker det inte med att han får mycket hösilage på tävlingen då? Om han nu inte vill äta så kan man ju inte tvinga honom. Är du bara iväg över dagen så dör han nog inte. Han äter väl när han kommer hem? Prova dig runt och testa olika sorters mat.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
1 585
Senast: Tajger
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
682
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka