P

pm

tänkte starta upp min privata sida igen, efter typ 2 års nerstängd ;)

Men vad e intressant å läsa :confused:

om du rider så kan du ju alltid skriva lite om hur du tränar dina/andras hästar (jag tycker det är intressant att jämföra träningsmetod och sedan resultaten :))

smart...å lägga ut bilder å tävlingsresultat?

Ride rif på ridskola men har utbildat ungponnyer där, kan ju skriva lite om dom, sen nu rider jag en c-ponny men jag ha rinte haft tid så de va 2 veckor sen jag red honom, men de blir mer på jullovet...

precis, så man ser framsteg och sådär :)
så länge det inte är allt för lång och tråkig text (du behövr ju inte beskriva i detalj hur du gör när du mockar t.ex. ;)) så är sån fakta kul att läsa

På min sajt har jag - förutom presentation - blog, stalldagbok, skoluppsatser o. övriga skrifter, en del grafik, fotografier, fredagsfyra, en sida där jag beskriver olika projekt jag pysslar med, en lista över kurser lag läser/har läst/vill läsa, o.s.v. Hur intressant det är för andra vet jag inte. Bryr mig inte heller, för jag bygger sajten i första hand för min egen skull. :)

På sajter som jag besöker läser jag mest bloggar.

Aha okey :D Ja det brukar faktiskt jag läsa, blir iallafall info om mig, hästar i mitt liv, bilder, dagbok, länkar å såklart en gästbok :D Ska försöka mig på å göra nåttt riktigt snyggt, de va länge sen :bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 531
Senast: Bexzor
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 141
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
922
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama