Tips på skärp!

Ninjalinn

Trådstartare
Hej hej!!

Har precis börjat intressera mig för min egen utrustning hellre än hästens för en gångs skull. Och har nu köpt nya lissone stövlar från hööks jag vill matcha med ett snyggt bling-bling skärp. Dessvärre hittar jag inga som snyggt går ihop med den mellanbruna färg jag har på stövlarna!

Har ni några tips till mig? Har kollat på equitos dösnygga skärp men tyvärr kommer dom inte ta in skärpet med bling i brunt läder igen.

Tack på förhand!

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har ett par stövlar som jag nu tänker sälja begagnat. Jag köpte dem för drygt ett år sedan på Hööks, de är svarta och små i...
Svar
3
· Visningar
749
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: carriemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka