Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej nej, det har ballat ur för längesen.Grey's Anatomy![]()
Du har lite för bra smak för det mesta har jag redan sett/ följer jag på tv. Men ngt har jag missat. *kollar upp*Alla CSI, nya Hawaii 5-0, alla NCIS, Castle, Bletchley Circle (visserligen lite dåtid men inte så länge sedan), Sherlock (både brittiska och amerikanska), Criminal Minds, Hart of Dixie, The Red Road, I regnskuggans land, Lilyhammer, Grantchester, Chicago PD, Chicago Fire, Bones, Southland, Rizzoli&Isles, The Fall, Mord i Sinnet, Tyrant, Body of Proof och The Good Wife.
CM tycker jag är för rått. Greys har ballat ur.Criminal minds, revolution, greys anatomy
The Good Wife verkar vara min grej. Säsong 1 finns på Swefilm. Hur många säsonger finns det?Alla CSI, nya Hawaii 5-0, alla NCIS, Castle, Bletchley Circle (visserligen lite dåtid men inte så länge sedan), Sherlock (både brittiska och amerikanska), Criminal Minds, Hart of Dixie, The Red Road, I regnskuggans land, Lilyhammer, Grantchester, Chicago PD, Chicago Fire, Bones, Southland, Rizzoli&Isles, The Fall, Mord i Sinnet, Tyrant, Body of Proof och The Good Wife.
Nej nej, det har ballat ur för längesen.
DEN glömde jag!Modern Family![]()
Det är så många som fortfarande älskar det så det är nog ingen fara!Jag är bara på säsong 5 än så längeDå kanske jag blir besviken senare
![]()
Jag är i desperat behov av tips på serier.
Ej fantasy, science, dåtid eller rysare.
Du har lite för bra smak för det mesta har jag redan sett/ följer jag på tv. Men ngt har jag missat. *kollar upp*
Inte vänner heller kära du!Vänner
breaking bad är bra men det är nog inte din smak.
(jag läste dock tips på selleri! i rubriken)