Tips på overall i strlk. 68

Sv: Tips på overall i strlk. 68

Kläder med tejpade sömmar ska vara vattentäta och behöver således inte torka i torkskåp. Ytan torkar snabbt ändå.

Ytan ja, men om de dyker i en vattenpöl är det endast heltäckande dykardräkt som håller torrt ;) Eller om overallen av någon anlednig måste tvättas. (Barnet kanske kissar på sig)

Har du kollat på lindex? De brukar ju ha ett gäng, både fleece med foder, vindfleece och lite andra material. Såg flera stycken i går när jag var där, men kollade inte storlekarna så noga dock.

Hittade den här på nätbutiken, den är varm och go
http://www.lindex.com/se/Product/Pr...403475;3215210;3232580;3454164;111361;3275708

Kapp Ahl har väl också rätt bra utbud?

http://www.kappahl.com/products/barn/Barn/BABY-50-86-/YTTERPLAGG/

//Julia

Denna overallenhar mitt lilla barnbarn , Den är mycket fin och bra.. Men kaske iteatt sitta i sele med

Ja, jag tror det, den ser i a f ut så. Om du är intresserad så fråga säljaren om den är vindtät. Fint med brunt tycker jag, passar ju både tjej o kille :)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 306
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 315
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 679
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka