Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mabuse Jag tycker inte att tex Riche är speciellt ”tjusigt” alls. Får snarare känslan av en kvarterskrog där folk slinker in. Personlig och avslappnad service. Ett plus att man kan ta med hunden också!
Inte tjusigt men så jävla stiff. Inflyttade ”viktiga” människor.
Inte tjusigt men så jävla stiff. Inflyttade ”viktiga” människor.
RAmblas är katastrof tycker jag men i samma krokar ligger Bistro süd, T8ng och Mama Wolf, alla suveräna! Och Mahalo, ÄLSKART.
Det är det säkert, för folk som bor i kvarteret. Dvs Östermalm. En kvarterskrog för det tjusiga folket. Jämför du Riche med t ex Low&Slow, så är det ändå en viss skillnad på klientelet och stämningen. Stockholmarna är väldigt bra på att dela upp sig när det kommer till restauranger och uteställen. Där man känner sig hemma och tycker det är avslappnat är ofta ställen där alla är som en själv. Prova gå till nåt ställe där ingen är som du, t ex Brewdog, så ser du skillnaden.@Mabuse Jag tycker inte att tex Riche är speciellt ”tjusigt” alls. Får snarare känslan av en kvarterskrog där folk slinker in. Personlig och avslappnad service. Ett plus att man kan ta med hunden också!
Det är det säkert, för folk som bor i kvarteret. Dvs Östermalm. En kvarterskrog för det tjusiga folket. Jämför du Riche med t ex Low&Slow, så är det ändå en viss skillnad på klientelet och stämningen. Stockholmarna är väldigt bra på att dela upp sig när det kommer till restauranger och uteställen. Där man känner sig hemma och tycker det är avslappnat är ofta ställen där alla är som en själv. Prova gå till nåt ställe där ingen är som du, t ex Brewdog, så ser du skillnaden.
Jag gillar Speceriet på Östermalm. De gångerna jag har varit där så har det inte känts stelt, bra service och fantastiskt god mat. Tycker att priserna är helt humana baserat på vad man får (om än inte anpassade efter en studentbudget, så det blir tyvärr inte så många besök på ett år för min del).Lånar tråden lite och frågar om restaurangtips i centrala Sthlm. Gärna något som har bord en lördag kväll trots att en är sent ute
Men Tennstopet är ju också ett ställe för etablissemanget. Det är som att säga att allt har sin charm, jag gillar inte bara beigt, jag gillar ljusbrunt också!Allt kan ha sin charm. Och alla är olika. Jag gillar även tex Tennstopet!
Jag gillar Speceriet på Östermalm. De gångerna jag har varit där så har det inte känts stelt, bra service och fantastiskt god mat. Tycker att priserna är helt humana baserat på vad man får (om än inte anpassade efter en studentbudget, så det blir tyvärr inte så många besök på ett år för min del).