Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mitt Pessoaträns har en sån nosgrimma där man kan ta av acchenremmen och den lilla flärpen den sitter fast i. Men jag vet inte om dom säljer lösa nosgrimmor.
Bra tråd, jag söker samma sak. Jag vill ha en bred engelsk nosgrimma, utan flärpen. Svårt att hitta, men jag har sett bla en fin från Schockemöhle. Dock pullback.
Ekonomi & Juridik Ja många bäckar små kan göra större skillnad än man tror ibland. Framförallt om det gör henne spänd - vilket skulle kunna lett till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.