Tips på bra vakumpåsar?

Martina_m

Trådstartare
Tänkte skaffa såna där vakumpåsar att förvara kuddar och täcken i.

Men har hört att det finns många som läcker in luft och därmed tappar hela grejen.

Har ni några som är bra? Och vart har ni köpt dem?

Jag har köpt massor från clas O* sånna som man inte behöver dammsugare till utan bara rullar ihop, prisvärda är de oxå. Ingen av dem har haft pyspunka. Fraktade tillåme min koskitsdoftande overål i en påse nerkörd i väskan med allt annat utan att övrigt bagage kontaminerades.

haha, det där ordet fick jag läsa några gånger innan jag fattade vad det stod ;) haha (koskitsdoftande)
Men det kanske är värt att kolla upp, tack för tipset! :)

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka