Tips på bra bok-serie att läsa!

Sv: Tips på bra bok-serie att läsa!

Visst är den? Som jag lipade i slutet :D Nya boken släpps i September och går redan att förhandsbeställa på Adlibris :)
 
Sv: Tips på bra bok-serie att läsa!

Gud ja, jag lipade typ hela sista halvan, varvat med gapskratt! Jag vet, ser fram emot den! Hans blogg är ju förresten också beroendeframkallande underhållning!
 
Sv: Tips på bra bok-serie att läsa!

Har just läst ut Nattpatrullen av Sergej Lukjanenko. Ska finnas fyra böcker. Väldigt populär serie i Ryssland, mest därför jag tipsar om den, den föll inte mig i smaken dock.

Om man gillar böcker goda slåss mot onda så kanske Eragon-serien kan vara något? Samt Harry Potter?

A Dance with Dragons-serien tipsar jag också om, av George RR Martin.

Av deckarserier rekommenderar jag Kurt Wallander-serien (Henning Mankell) och om Harry Hole (Jo Nesbo).

Gillar du historiska romaner så tipsar jag om författaren Philippa Gregory, hon skriver bra böcker.

Annars har du fått många bra tips :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan, jag har idag efter samtal med dotterns lärare fått frågan om vi kan skicka med någon/några böcker till dottern att läsa i...
2
Svar
24
· Visningar
1 515
Senast: YaHilweh
·
Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 566
Senast: Enya
·
Kultur Jag älskar hobby-arkeologi/antropologi/paleontologi, och har läst Lasse Bergs Kalahari-serie, Karin Bojs böcker om människans evolution...
Svar
0
· Visningar
442
Senast: Stinaelin
·
Kultur Jag läser mycket ofta och jämt. Tyvärr uteblir mina biblioteksbesök då jag inte vill mecka mig in till staden och mitt lokala bibliotek...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 596
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp