Tips på böcker, tack!

liza_

Trådstartare
Hej!
Är det någon som har tips på bra böcker om hästskötsel? Alltså inte direkt för nybörjare men till exempel med tecken på sjukdomar och behandling som inte kräver veterinärvård i första hand. Hur man ska göra själv vid vissa åkommor på hästen, till exempel svullnader eller sådär. Och om vaccinering, avmaskning och så vidare...
Sånt som man behöver för att ha egen häst helt enkelt!

Jag söker helst böcker på svenska, men har ni någon bra bok på engelska ni vill rekommendera så går det bra också!
Är jätteglad för alla tips jag får!

Liknande trådar

Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 287
Senast: Keb71
·
Körning Jag skulle vilja ha tips på bra böcker för en "nybörjare" inom körning. Nu snackar vi inte till ett barn, utan ändå ganska så avancerad...
Svar
1
· Visningar
1 251
Senast: stall w
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 209
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 422
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar