Tips på berikning

Tiger tok

Trådstartare
Hej! Har ni några tips på hemsidor/youtubekanaler/instagramkonton osv osv med mycket kattberikning?

Och då menar jag inte basic-grejer som att gömma torrfoder i en snuffelmatta eller sätta upp en hylla vid ett fönster.

Utan mer om någon har byggt en helt otrolig utegård, eller något tips på en hylla med spännande utformning. Lite mer bestående berikning så att säga.

Hej! Har ni några tips på hemsidor/youtubekanaler/instagramkonton osv osv med mycket kattberikning?

Och då menar jag inte basic-grejer som att gömma torrfoder i en snuffelmatta eller sätta upp en hylla vid ett fönster.

Utan mer om någon har byggt en helt otrolig utegård, eller något tips på en hylla med spännande utformning. Lite mer bestående berikning så att säga.

Lite idéer för DIY

Har du pengar och rum

https://afantasyforest.com/our-cat-trees

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 757
Senast: valpköpare
·
Övr. Katt Hej! Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle skriva ett enda ord i Bukefalos Kattforum - men nu händer det! Jag har aldrig varit så...
2
Svar
25
· Visningar
2 854
Senast: Puffindog
·
Anläggning Hej, Vi ska flytta till en gård i november, verkligen min drömgård som vi får hyra på obegränsad tid av min sambos chef till ett bra...
Svar
10
· Visningar
2 084
Senast: rebus
·
S
Övr. Katt Hade varit jätteskoj om ni som har rasthagar till era katter ville visa bilder och dela med er hur ni har gjort när ni byggde dem...
Svar
10
· Visningar
4 415
Senast: Skuggabaldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka