Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Har aldrig hållt på med spår och sök innan, men blivigt
lite frälst i viltspår med min nya hund, har hittat mycket
information på nätet men ibland är det bra med en "riktig"
bok, har Ni några tips om bra litteratur, inte bara om
viltspår utan om spår/sök i allmänhet?
Jag köpte en riktigt bra bok som handlar om spårhunden men jag kan fasen inte komma på vad den heter
Flera "kända" författare inom hundvärlden är det som skrivit den... Äh fasen också! Ska försöka komma ihåg att leta reda på den imorgon, om ingen annan hinner före mig
Tack även för detta tips, får bli någon utav böckerna,
ska kolla bibblan om de har dem så man kan kolla lite
närmare i böckerna innan man bestämmer sig.
Gravid - 1år Jag mådde för övrigt ganska toppen efter mitt snitt. Kändes obehagligt att använda magmusklerna när jag reste mig från liggande i några...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.