N
Naggur
Sv: Bromsbett. vad ha på?
okej. då snor jag me tuben hemmifrån=)
okej. då snor jag me tuben hemmifrån=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är förbjudet?axel skrev:Det är tyvärr numera förbjudet.
Jag tycker att Switch är det enda som funkar.o eksemtäcken
Satte inte på det i sept. o en häst fick Erlichia.
Naggur skrev:Vilket är det bästa insektsmedlet???
RB 86 hatar jag! visst de e säkert bra men hur i hel*ete ska man späda det med vatten? spelar ingen roll hur länge jag skakar flaskan. det lägger sig som ett lock på ytan på en gång
Nylanders hästkräm tycker jag e bäst av allt jag provat tror jag. Min polle bodde hon dom som gör Nylanders så han är väl insmetad med det så de räcker i många år framöver=) fast jag har haft han i 3 år nu så de har väl avdunstat=)
När jag hade min travare köpte jag nått medel som vi blev pålurade i nån hästbutik. Det luktade pepparkaka om det så det snarare drog till sig insekterna. stackars hästen va helt full av bulor=( han var jättekänslig mot insekter.
Vilket medel tycker ni e bäst?
raven_82 skrev:jag använder mej av matolja och vitlök.
jag brukar ta en halv liter matolja skiva ner 3-4 klyftor vitlök och låt stå över natten. funkar jätte bra på mina hästar.
Bewelinn skrev:Jag köpte och provade PROB hästdeo idag (6:e medlet jag prövar i år) och det var klart bäst hittills!
Framförallt hade jag en helt bromsfri ridtur
Grålly skrev:Å, den bromsfri ridtur, det enda jag önskar just nu.. Vart finns PROB att köpa?
Bewelinn skrev:Jag köpte och provade PROB hästdeo idag (6:e medlet jag prövar i år) och det var klart bäst hittills!
Framförallt hade jag en helt bromsfri ridtur
bigganl skrev:2 kl vanlig Grönsåpa.
Antiqua skrev:2 klunkar eller ska det vara dl?