Tips och hjälp...

T

Tourney

Hej.

Jag tänkte nu börja lite med Horsemanship, med min 2 åriga frieserhingst. Jag har sett Sven forsströms film och läst i boken och tycker hans metoder är bra. Jag undrar bara nu om det finns några affärer där man kan köpa led-rep (sådana dära rep och inga vanliga grimskaft)? Eller gör man dem själv?

Har ni annars några tips på hur man kan göra eller liknande, så skriv gärna. Öppen för förslag och tar emot med tacksamhet. :)

Sv: Tips och hjälp...

Självklart finns det ledrep i olika affärer, titta under bukefalos hästlänkar och sök på NH och eller westernbutiker, så kan du säkert hitta många bra sidor att köpa utrustning på.

Är du duktig på att splitsa kan du givetvis göra ledrep själv.

Mvh

moderator

Sv: Tips och hjälp...

Självklart finns det ledrep i olika affärer, titta under bukefalos hästlänkar och sök på NH och eller westernbutiker, så kan du säkert hitta många bra sidor att köpa utrustning på.

Är du duktig på att splitsa kan du givetvis göra ledrep själv.

Mvh

moderator

Tack för tipset^^

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Träning Hej, Förslag på alternativ träning för ett 12-årigt dressyrponnysto som är lite för smart för sitt eget bästa. Hon går 2-3 dressyrpass i...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: JenIng
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 591
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka