Tips Las Palmas

nickan1

Trådstartare
Ska till Las Palmasanaria. Undrar om någon har tips på trevliga restauranger eller utflyktsmål? Vi kommer inte att hyra bil. Vi är två vuxna som åker och gillar det spanska köket. Men även andra restauranger är av intresse såklart vi gillar det mesta utom sushi och tänker att det borde finnas bra restauranger eftersom det är en större stad.
 
Ska till Las Palmasanaria. Undrar om någon har tips på trevliga restauranger eller utflyktsmål? Vi kommer inte att hyra bil. Vi är två vuxna som åker och gillar det spanska köket. Men även andra restauranger är av intresse såklart vi gillar det mesta utom sushi och tänker att det borde finnas bra restauranger eftersom det är en större stad.

Akvariet Poema del mar, ljuvligt akvarium 😍
 

Liknande trådar

Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 244
Senast: ameo
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 387
Senast: Farao
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: Queen
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 216
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp