_bed_of_roses_
Trådstartare
Mina hundar får vara hemma själv dom dagarna jag jobbar. Jag jobbar bara tre timmar på arbetsdag och innan har det gått jätte bra för den älsta hunden är van att jag år och jobbar, men den lilla på 8 månader är rumsren sen länge men gjorde bara inne när jag jobbade men nu har hon slutat göra det och det är en stor lättnad att inte behöva komma hem och det ligger skit i lägenheten. är stolt över henne för det men nu har hon börjat att bita sönder allt hon kommer åt här hemma. vet inte hur jag skall göra för att försöka få henne att sluta me det.
Går alltid ut långt med dom innan jag lämnar dom, lägger ut godis och leksaker. stänger för sovrummet och storarummet innan jag går så dom får vara i köket och mina två stora hallar.
så här såg det ut när jag kom hem i dag
Man blir så ledsen när man kommer hem och ser det så här.
har ensam tränat dom sakta och det gått bra förutom att hon nte gör inne men nu detta.
kan ni ge min lite förslag om hur jag kan göra och några tips på aktivitetssaker som kanske funkar.
Går alltid ut långt med dom innan jag lämnar dom, lägger ut godis och leksaker. stänger för sovrummet och storarummet innan jag går så dom får vara i köket och mina två stora hallar.
så här såg det ut när jag kom hem i dag
Man blir så ledsen när man kommer hem och ser det så här.
har ensam tränat dom sakta och det gått bra förutom att hon nte gör inne men nu detta.
kan ni ge min lite förslag om hur jag kan göra och några tips på aktivitetssaker som kanske funkar.