Tips för att lindra hosta

Mirre

Trådstartare
4 åringen är superförkyld med en fruktansvärd hosta. Hon tycker såklart att det är jättejobbigt och blir ledsen vilket gör att hon hostar ännu mer :( Hon var inte så varm nu på morgonen men väldigt hängig ändå såklart. Vad brukar ni göra för att lindra och underlätta för hostiga barn?

Te med mycket honung är mitt bästa tips, sedan sådant som högläge i sängen, svalt i rummet och dricka mycket vatten. :)

Förutom ovan, som är bra tips, be om recept på Mollipect. Brukar inte vara några problem även utan besök.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 292
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 831
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 758
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till...
2
Svar
29
· Visningar
1 840

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka