G

GaurdianAngel

Var har Du hållit hus?? :mad:

Du vet väl att man inte får lämna buke en längre tid utan att upplysa om vart, varför och när! :angel: :D

Sv: Tippan!

hmm hmm... Im back. Till mångas förfasan kanske *mohaha* Men om en månad så är jag utan internet igen. Men bara en månad. Sen så... :devil:

Äsch då...du är saknad. :D

Men för somliga är det kanske skönt att det blir Tippan-pauser ibland. :devil:

Fast jag har nog lagt av mig tror jag. Det var värre förr. Man blir väl lite uppgiven till slut vad gäller vissa saker som man trots allt bryr sig om... Ja fel rasval och sådana saker. Du kanske fattar vad jag menar. Men men. Nytt år nya tag är det väl alltid på hösten.

Hundarna är fräscha och pigga. Lillan exakt lika galen som innan sommare. När ska hon egentligen bli stor???? Storasyster har precis löpt så nu kan jag börja snegla på ett prov eller två. Jag ska flytta så det känns som att jag måste tänka till när jag kan anmäla oss (ja så ska man komma med också... Efter många utlottningar så känns det ibland öken) Samtidigt så är hon klar för klassen så jag behöver liksom inte träna nånting. Bara gå ut och peppa upp henne lite.

Vad har ni andra Bukefalister gjort under sommaren? Vi har bara varit ute och gått och så slappat. Ja jobbat så klart också...

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 738
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 263
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3