TingstÄderitten

cardigan

Trådstartare
:bump: HAR NÅGRA FLER NU ANMÄLT SIG TILL TINGSTÄDE:idea:
TVEKA INTE ANMÄL ER DET ÄR VÄL SYND ATT EN AV ÅRETS SISTA TÄVLINGAR SKALL BLI INSTÄLLDA:o
MVH ANNE

Sv: TingstÄderitten

Det verkar som om ritten kan bli av så efteranmäl er nu!!!

De väljer att köra tävlingen trots att det blir en förlust på 5000kronor så ju fler efteranmälningar desto bättre!!! Kom igen nu!!

Sv: Tingstäderitten

Vet bara resultaten för 50 km...

1:a Per Finnman Hoburgs Ridklubb - Aquila Viby (snitthastighet 19 km/h)
2.a Helena Johansson Wisby Ridklubb - Saphir Roy (snitthastighet 18,6 km/h)
3:a Ingela Rundberg Suderbys Ridklubb - Tings Lilja (snitthastighet 18,2 km/h)
Best Condition 50 km Erika Gardell Stenkyrkaortens Ridklubb - Lady D

Lägg märke till att de tre fösta ekipagen är varmblod... :banana:

TROR att Fanni Eriksson från Näsets Ryttarsällskap vann 80 km på Jimmy Cricket MEN DETTA ÄR JAG EJ SÄKER PÅ!

Det var iallafall en bra och kul tävling med fin bana!

Resultat 80km:
Fanni Eriksson, Jimmie Cricket
Gun Carlson, Hakuna Matata
Maria Hagman, Diakon
Sofia Strand, Sherdilan
Eija Haajo, Cajun
Anne Brückner, Wadysch

Vet inte riktigt hastigeterna på de tre första som red ihop hela vägen, vi tre på slutet red på strax över 7h, debut för samtliga 3pållarna på 80km. Fin bana och vi fick jättebra väder, uppehåll och solsken, lite blåsigt emellanåt. Lite värre nu med vädret då stormen dragit in så vi får väl se om vår båt går vid 17 och om de tar med hästar eller ej:confused:
Annars får det bli en dag till semester på ön!:banana:

Jag och Eld blev också godkända på 50km vi red på 3h 27min någonting och kom sist in av de godkända. men vårt mål var ju 1000km på officiella listan, som vi klarade:bump:

:laugh:visst vad det härligt att komma hem med godkända och fräsca hästar, helst så här nu slutet på sesongen.trodde först att vi ej skulle komma över med färjan storm var det allt o det gungade bra.hadde trevligt resesällskap av sofia som fick lugna mig när vi skulle ner o kolla till lillprinsen i transporten.men han stod så lugnt o stilla.o vad glad jag år för oss alla att allt gick bra nu när vi rest så lååångt. kramar anne:idea:

Ja du Anne, nu vet du iallafall att din häst klarar lite gungning,,,,:laugh:
Tror du och jag hade mer problem med den, det är vi som får träna oss i att åka mer båt, tyckte det gungade i bilen på vägen hem också!
Och tupparna överlevde resan och gol inte på hela vägen:rofl:

:laugh:ja du sofie nu hoppas jag verkeligen kompisen blev nöjd över sina tuppar.gungade gjorde det med för mig i bilen men tack för åkssuketabbletten hur hadde det varit utan den? ja du nu är det bara en ritt kvar hoppas nu vi syns på hallandsritten, vemodigt för oss alla nu får vi läääängta en hel llllång vinter igen:cry: kramar anne:bump:

Jag och Eld blev också godkända på 50km vi red på 3h 27min någonting och kom sist in av de godkända. men vårt mål var ju 1000km på officiella listan, som vi klarade:bump:

Grattis grattis :bow:Jag antar att det var Eld som passerade 1000 km för du har det väl sedan många år tillbaka?

Grattis grattis :bow:Jag antar att det var Eld som passerade 1000 km för du har det väl sedan många år tillbaka?

Javisst var det Eld!! han har 1400drygt med CR och 50km från förr, men nu även 1010km på oficiella listan. Känns kanonkul att kunna nå det målet trots alla svårigheter vi haft emot oss denna vinter...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
531
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 987
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 880
Senast: Derivata
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka