Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När jag varit på gotland förut har jag ibland fått startlistan på plats. Minns inte om man fått den i lådan någon gång??? Men då var det Sorkritten, mittenritten och hoburgsritten, inte tingstäde. Har inte kollat, det kanske är samma arrangörer?
Men hur i hela friden ska man veta vart man ska åka om man inte får ens ett ryttarmeddelande? Hur ska man veta när sekretariatet är öppet, och när starten går?
Jag som hade tänkt plugga kartan i förväg...
Kartan är det inte alls så ofta som jag fått hem med post. Ryttarmeddelande brukar man alltid få, men det är inte alltid startlistan finns där. Vid närmare eftertanke brukar jag nog få startlistan för hoburgen tryckt på samma pappaer som banbeskrivningen.
Hoppas ni hinner få det innan ni åker!
Nu så!
120 km
Gunilla Carlson-Martec
Emma Söderström-Ohio
Maria Hagman-Eriksson-Picaboo
Madeleine Fridlund-Diakon
Lovisa Nordin-Zloty Zadac
Anneli Gardelin-Sir Gandalf
Kina Westerback-Devatschkah
Yvonne Eklund-Mandolino
80 km
Sofie Hinas-My Melody
Gun Carlson-Marzinett
Gunnel Lundström-Sven
Beatrice Öberg-Tillbom-Navaho
Lars-Erik Johansson-Ziip
Susanna Graucob-Geshira
Lena Sandberg-Hakuna Matata
Lena Silfvergren-Wielki Pen
50 km:
Kerstin Hoas-Entezar
Ida Lövbacker-Aunt San
Harriet Jerreborn-Croon
Per Finnman-Aquila Viby
Lizette Öberg-Tillbom
Christel Kolmodin-Johansson
Camilla Kvarnström-Dandher
Louise Croon-Venus Burge
Hästmänniskan Ja, utifrån den aspekten skulle det vara bra med ridlektioner. Jag kan nog absolut vara hemmablind då hästen jag hade sist var ”perfekt”...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.