Tingstäderitten?

Sv: Tingstäderitten?

Ha, trodde du inte att jag hade postat anmälningarna!
Jag trodde de skulle komma idag, men får väl hålla tummarna för i morgon i stället...

När jag varit på gotland förut har jag ibland fått startlistan på plats. Minns inte om man fått den i lådan någon gång??? Men då var det Sorkritten, mittenritten och hoburgsritten, inte tingstäde. Har inte kollat, det kanske är samma arrangörer?

Camilla

Men hur i hela friden ska man veta vart man ska åka om man inte får ens ett ryttarmeddelande? Hur ska man veta när sekretariatet är öppet, och när starten går?
Jag som hade tänkt plugga kartan i förväg...

Enligt TR ska man skicka ut ryttarmeddelande (eller publicera på internet) senast en vecka före en tävling.

Kartan är det inte alls så ofta som jag fått hem med post. Ryttarmeddelande brukar man alltid få, men det är inte alltid startlistan finns där. Vid närmare eftertanke brukar jag nog få startlistan för hoburgen tryckt på samma pappaer som banbeskrivningen.
Hoppas ni hinner få det innan ni åker! :o

Annars skulle de väl ha ringt. Det var väl iaf ett trettiotal anmälda, det är ju inte så pjåkigt.

wow! det var många!

Ja, man tycker att de borde ha hört av sig ifall den inte blir av. Men man vlir lite orolig när det inte har kommit några papper hem...

Sätter mig nu och väntar på dagens post! (eller städar och tvättar, fast det lät inte lika roligt :()

Nu så!
120 km
Gunilla Carlson-Martec
Emma Söderström-Ohio
Maria Hagman-Eriksson-Picaboo
Madeleine Fridlund-Diakon
Lovisa Nordin-Zloty Zadac
Anneli Gardelin-Sir Gandalf
Kina Westerback-Devatschkah
Yvonne Eklund-Mandolino

80 km
Sofie Hinas-My Melody
Gun Carlson-Marzinett
Gunnel Lundström-Sven
Beatrice Öberg-Tillbom-Navaho
Lars-Erik Johansson-Ziip
Susanna Graucob-Geshira
Lena Sandberg-Hakuna Matata
Lena Silfvergren-Wielki Pen

50 km:
Kerstin Hoas-Entezar
Ida Lövbacker-Aunt San
Harriet Jerreborn-Croon
Per Finnman-Aquila Viby
Lizette Öberg-Tillbom
Christel Kolmodin-Johansson
Camilla Kvarnström-Dandher
Louise Croon-Venus Burge

Har ryttarmeddelandet kommit med dagens post alltså??

Japp, det kom precis. Banbeskrivning, färgkarta, tider och vart man ska stalla upp hästkraken!

kl 11.00 från Nynäs på fredag och vi tar sovmorgon...och åker inte förrän 16.00 hem på söndag.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
869
Senast: Roheryn
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
637
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025