Tingstäderitten?

Sv: Tingstäderitten?

Men klass 3, 4 och 5 (50, CR+PP) startar samtidigt.

Vad snabba ni var :p jag är ju inställd på att vara där 10 alltså är det tiden som finns i mitt huvud :D

Ja visst, vi ta egen specialtur! ni vet, vi kan ju inte åka med alla andra :D :p

ska alla åka med den?

Jag velade mellan 8 och 16, tänkte ta 16 men det är så mycket som måste göras hemma... så det får bli 8. Man måste ändå upp och fodra, min kuse är van vid att maten serveras strax efter 5, så han blir väl sur ifall man slappar till 8 :D

Jag skulle åkt med som groom. Men ett missförstånd gjorde att jag inte kunde åka med *gråter*.

Men iaf så åkte "mitt" ekipage med båten kl 11 idag onsdag. De hann alltså inte få sitt ryttarmedelande.

Skulle så gärna vilja vara med! Lycka till alla som ska va med! Det är underbar natur o helt sagolika utsikter! :love:

*lånar knapp*

Jag brukar ha koll på vägar och sånt, men jag blir lite lurig på vilken väg som är bäst för mig att ta till nynäshamn?
Kommer till södertälje, sen vet jag inte vilken väg som är bäst/snabbast/närmast.
När jag åkte till Bergaritten tog jag nån väg 257 till västerhaninge, och det gör jag inte om...
Ska man åka till Huddinge och ta väg 259?
Vad säger ni stockholmare? ;)

Det var något år sedan sist som jag tog väg 259 från huddinge, men den är ganska OK, rak och inte så många kringelkrokar och inga köer. Iallafall inte när jag åkt. :)

Tackar, då borde den vara helt okey, så man behöver inte ge sig ÄNNU längre in i stockholmsområdet för att hitta den snabbaste vägen? (utan att hästarna spyr i kärran? ;) )

Äh, jag tycker att du ska åka i till centralen och tillbaka, bara för att få känna på stockholms rusningstrafik!

*Macken22* som är lite avis på er som INTE ska från norr till söder, rätt igenom hela kalaset mitt i morgonrusningen för att kunna åka till båten...

259 är den väg som jag väljer. Du har 4 -5 rondeller och en 240 grders sväng på en påfart men annars är den bra med ca 65% 90 väg.

Bra, då kör vi den! :)
Satt och mätte på kartan, och det blir inte så hiskligt långt till Nynäshamn från Örebro som jag fruktade när jag insåg att jag hade anmält mig till ritten.

Du ska definitivt inte åka in till Globen och ut på Nynäsvägen därifrån nu när tunnelbanestrejken pågår.....

Madde71 skrev:
Du ska definitivt inte åka in till Globen och ut på Nynäsvägen därifrån nu när tunnelbanestrejken pågår.....

Å fasen. Vad ska jag ta för väg som ska från norr till Nynäshamn då? :confused:

Tja du, jag vet inte. Jag är glad att såka från söder...
Men du kanske ska åka esingeleden och ner till Älvsjöavfarten och åka av där. Åka rakt fram mot farsta och ut på Nynäsvägen där.

Nu har jag hört att Maria Hagman vann antagligen på Pikaboo och Emma Söderström på Ohio tvåa. Detta rapporterat av Macken22 som kom godkänd i mål men utanför placering.

:bump:

Stopek skrev:
CK vann femmilen.

Hälsning Maja

Ja, det gjorde jag. :o
Lite tråkigt att vinna på det sättet bara, de två som gick i mål före mig blev båda uteslutna.
Fast å andra sidan är jag nöjd med mig själv, jag ville ju vinna, men hängde inte på dessa två, då jag inte ville att Dunder skulle behöva gå ett upplopp i full fart.
Så jag vet att jag kan behärska mig, det trodde ni inte... ;)

Tackar, han var "värd" en seger!
Och vad kul att kunna se resultaten/protokollen redan nu.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
869
Senast: Roheryn
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
637
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025