T

T3ss

Ville bara visa min älskling :) En Schäfertik på 9 månader. Ni får ju gärna lägga in bilder på era hundar med ;)

Ute i snön
:) (Ursäkta storleken)
S4300004.jpg

Sv: Tindra

Nej vilken söt :) Värsta "skägget", eller vad man ska kalla det för :love:

jättefin vovve!:) Var kommer hon ifrån?
Här är min darling:love: Gabbi,fem 1 april:
1457990.jpg

Ambra skrev:
jättefin vovve!:) Var kommer hon ifrån?
Här är min darling:love: Gabbi,fem 1 april:
1457990.jpg

jag vet inte om du menade min voffsing eller den andra som skrev (kommer inte ihåg nicket), men Tindra kommer iaf från Hammerdal :)
Din hund var fin :)

Men vilka stora öron hon har !!!:cool:
Och vad gör Hedra i hörnet???;)

seeyaa skrev:
:devil: Ähh, ring "mig" och kolla för säkerhets skull, du skulle kunna ha fel med.....:banana:

Nahahahahahhaha! Det är du :p Får väl ringa om en stund då... Tindra ska ut och kissa nu nämligen :rofl:

seeyaa skrev:
:bow: Taack för att du vet det!!!:rofl:

Det är säkert du Jasmine som skriver med dig själv :p Du ska se hur lättlurad ja är ^^ Vem skulle annars veta att det är Hedra :eek: :banana:

Det var dig jag menade:smirk: Å lyssna inte på öronsnacket... fick höra att jag kunde binda Gabbi på taket så skulle jag få hundra kanaler:crazy: :D

Ambra skrev:
Det var dig jag menade:smirk: Å lyssna inte på öronsnacket... fick höra att jag kunde binda Gabbi på taket så skulle jag få hundra kanaler:crazy: :D

Haha.. Jag brukar själv säga att vi borde sätta Tindra på tv:n för att få bättre mottagning ;) :p

49fa92211e354730b37cb0363fb46762.jpg

västgöta tik , 3 år i april , daysie :love: världens världens världens uuuuunderbaraste hund , all kärlek till dig hjärtat mitt:love:

Ambra skrev:

Men du fick in ännu flera eller vaddå?:p ;)
Fast jag tror ändå Tindra får in fler kanaler än Gabbi.... :p

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 731
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 469
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 693
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama