Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur gulligOch som vanligt kom Mr Hjälpsam och gjorde en grundlig kontroll av leveransen
Visa bifogad fil 70325
Han är en hängiven smyckefantast han ocksåMen hur gullig
WOW!!! Kan bara tänka mig hur bra det måste kännas när någon frågar vart du köpt dina fina smycken och du kan säga att du gjort dem själv! Så vackert!
Oj, tack så hemskt mycket för alla fina ord! Jag tycker att det är så kul att kunna visa att 'handgjorda smycken' inte bara är enkla pärlarmband eller lyckoänglar som marknaden för egengjorda alster svämmar över avWOW!!! Kan bara tänka mig hur bra det måste kännas när någon frågar vart du köpt dina fina smycken och du kan säga att du gjort dem själv! Så vackert!
Ja, det är väldigt kul att se! Jag är jätteglad att du visar upp dina konstverk! ^^Oj, tack så hemskt mycket för alla fina ord! Jag tycker att det är så kul att kunna visa att 'handgjorda smycken' inte bara är enkla pärlarmband eller lyckoänglar som marknaden för egengjorda alster svämmar över av
Tack så jättemycket! Det ska jag fortsätta med i så fallJa, det är väldigt kul att se! Jag är jätteglad att du visar upp dina konstverk! ^^
Den svarta kedjan till blev ju helt perfekt!
Jag är ingen fantast av stora halsband till mig själv, är inte min stil då det inte passar min klädstil - men jösses så fina dessa är! Ska jag typ gå på bal på slottet så vet jag vem jag ska kontakta Jag älskar färgkombinationen här!
Åh, tack så mycket Ja det är väl inte vardagshalsband för gemene man men jag har ju så svårt för diskreta smycken en, jag tycker att smycken ska synas rejältJag är ingen fantast av stora halsband till mig själv, är inte min stil då det inte passar min klädstil - men jösses så fina dessa är! Ska jag typ gå på bal på slottet så vet jag vem jag ska kontakta Jag älskar färgkombinationen här!
Tack! Ja den passade perfekt, dels har den en lätt böjning inåt på vardera sida så att halsbandet ligger snyggare och sen är den bekväm att bära mot nackenDen svarta kedjan till blev ju helt perfekt!